Programowanie kluczyka pilota

Wkładamy kluczyk do stacyjki:

– przekręcamy klucz z pozycji 0 do II 4 razy w ciągu 6 sekund (powinien pojawić się ciągły sygnał dźwiękowy i mignie lampka immobilisera)
– po tym sygnale nie obracamy już klucza, który ma pozostać w stacyjce i wciskamy dowolny przycisk 1 raz
– znowu powinien pojawić się ciągły sygnał dźwiękowy – potwierdzenie udanego programowania
– czekamy 20 sekund aż samochód wyjdzie z trybu programowania lub przekręcamy klucz aż włączy się zapłon (II) i wyciągamy go ze stacyjki

Ten wpis został opublikowany w kategorii Układ elektryczny, wyposażenie wnętrza i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Programowanie kluczyka pilota

  1. kubz pisze:

    Niestety wielokrotnie próbowałem tej metody i różnych kombinacji i nie działa. Mam Foke z 2001 roku przed liftingiem. Nie wiem czy to kwestia rocznika ? Modułów ZV a GEM, kluczy zwykłych a typu ‚jajo’..
    Wymieniałem swego czasu baterie w pilotach i od tamtej pory zdechły. Sprawdzałem baterie, bezpiecznik centralki, odłączałem akumulator.. nic nie skutkuje.

    Polubienie

Dodaj komentarz