Wkładamy kluczyk do stacyjki:
– przekręcamy klucz z pozycji 0 do II 4 razy w ciągu 6 sekund (powinien pojawić się ciągły sygnał dźwiękowy i mignie lampka immobilisera)
– po tym sygnale nie obracamy już klucza, który ma pozostać w stacyjce i wciskamy dowolny przycisk 1 raz
– znowu powinien pojawić się ciągły sygnał dźwiękowy – potwierdzenie udanego programowania
– czekamy 20 sekund aż samochód wyjdzie z trybu programowania lub przekręcamy klucz aż włączy się zapłon (II) i wyciągamy go ze stacyjki
Niestety wielokrotnie próbowałem tej metody i różnych kombinacji i nie działa. Mam Foke z 2001 roku przed liftingiem. Nie wiem czy to kwestia rocznika ? Modułów ZV a GEM, kluczy zwykłych a typu ‚jajo’..
Wymieniałem swego czasu baterie w pilotach i od tamtej pory zdechły. Sprawdzałem baterie, bezpiecznik centralki, odłączałem akumulator.. nic nie skutkuje.
PolubieniePolubienie
Mi też długo nie działało. Okazało się, że blaszki nie dotykają płytki z elektroniką (są delikatne, szybko się wyginają).
PolubieniePolubienie